04-9981519 | 051-2707950

ספרות | מדע בדיוני ופנטסיה

הממלכה האחת / שון ראסל

מספר קטלוגי: 034800070123

מחיר: 89 ₪     מחיר אובוק: 80.1 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

לאחר ששליט הארץ מת מבלי לנקוב בשם יורשו החלה המלחמה בין שתי משפחות האצולה החשובות, הווילס והרנה. כעת, שנים לאחר תחילת הסכסוך, ולאחר שכף המאזניים נטתה מצד לצד ושליטים קמו ונפלו, הגיעה העת לשלום. כך לפחות סבור השליט הנוכחי,טורן רנה. תמורת אדמת העידית של משפחתו, אי הקרב, מקווה טורן להעניק לדורות הבאים שלום ושקט כמורשת חדשה שתחליף את מציאות הדמים.

אלא שקיצונים מבית קושרים לרצוח את שליטם ולהטיל את האשמה על המשפחה היריבה.

שלושה דודנים יוצאים לשייט במורד הנהר,שייט שישנה את חייהם מן הקצה אל הקצה ויפגיש אותם לראשונה עם העולם האמיתי שמחוץ לכפרם. מפגש מקרי עם דמות כריזמטית וצבעונית תגרור אותם למערבולת. למסעם מצטרף מגלה סיפורים מבני עם הנוודים שניחן ביכולת לשמוע סיפורים ומאורעות שנים לאחר שסופרו או התרחשו. יחד הם נסחפים אל ממלכתן של רוחות הנהר.

 בממלכה זו שוצפים זרמים עתיקים וסכסוכים שקדמו למלחמה הנוכחית, ומתווים את כיוון זרימת האירועים. כשהקרב האמיתי יתחיל לשטוף את הממלכה האחת, כל אחד יתפוס את מקומו, הנאמנויות האמיתיות ייחשפו, ודבר שוב לא יהיה כשהיה.

 הסופר שון ראסל כתב מספר לא מבוטל של  ספרים, אולם זו הפעם הראשונה בה הוא פועל בשדה הפנטסיה האפית והוא עושה זאת ברוח הכתיבה החדשה בתחום.

דמויותיו מלאות רבדים וצדדים הנחשפים אט-אט, עלילתו נשענת על היסטוריית ימי הביניים של חצרות האצולה ומאבקיהן, ועם זאת הוא מחדש ומוזג תכנים, מיתוסים ואלמנטים חדשים אל ספריו.

לאורך טרילוגיית מלחמת הברבורים, ראסל מקיים דיאלוג עם הקלאסיקות הקלברי-פין ורומאו ויוליה. כתיבתו זכתה לשבחים רבים מעמיתיו רובין הוב וסטיבן דונלדסון ובשבחי הביקורת העולמית.



ניתן לרכוש את הספר הממלכה האחת ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת שון ראסל:

Blacknet.co.il  בניית אתרים