04-9981519 | 051-2707950

העידן החדש ומיסטיקה | העידן החדש ומיסטיקה

אינטואיציה ידיעה שמעבר להיגיון / אושו

מספר קטלוגי: 041800007462

מחיר: 98 ₪     מחיר אובוק: 88.2 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

הספר שלפנינו דן בהבדל בין השכל האינטלקטואלי, הלוגי, לממד הרחב והמקיף יותר של הרוח. היגיון הוא הדרך שבה השכל יודע את המציאות; אינטואיציה היא הדרך שבה הרוח חווה את המציאות.

הספר שלפנינו דן בהבדל בין השכל האינטלקטואלי, הלוגי, לממד הרחב והמקיף יותר של הרוח. היגיון הוא הדרך שבה השכל יודע את המציאות; אינטואיציה היא הדרך שבה הרוח חווה את המציאות. אושו דן בנושאים האלה באופן צלול ובהיר להפליא, משעשע לעתים ומרתק תמיד. כל אחד ניחן מלידתו בכושר אינטואיציה טבעי, אך התניה חברתית וחינוך פורמלי פועלים נגדו. מלמדים אותנו להתעלם מהאינסטינקטים שלנו במקום להבין אותם ולהשתמש בהם כבסיס לצמיחה והתפתחות אישית. תוך כדי התהליך הזה אנחנו מדכאים את החכמה המולדת שנועדה לפרוח בנו כאינטואיציה. אושו מבהיר בספר הזה במדויק מה היא אינטואיציה, ונותן קווים מנחים כיצד לזהות אותה אצל אחרים ואצל עצמנו. הוא מלמד אותנו להבדיל בין תובנה אינטואיטיבית אמיתית למשאלת לב אשלייתית שעלולה להוביל לבחירות שגויות ולתוצאות לא רצויות. הוא כולל בספר תרגילים ושיטות שנועדו להזין ולטפח את מתנות האינטואיציה שקיבלנו מן הטבע.

אושו מאתגר את קוראיו לבחון את מערכות האמונה המותנות ואת הדעות הקדומות שמגבילות את יכולתם ליהנות מן החיים בכל עושרם ולהשתחרר מהן. הוא תואר על ידי סנדיי טיימס הלונדוני כאחד מ"אלף האנשים שעיצבו את פני המאה העשרים", ועל ידי סנדיי מיד-דיי (הודו) כאחד מעשרת האנשים- לצד גנדי, נהרו ובודהא- ששינו את גורלה של הודו. יותר מעשר שנים אחרי מותו בשנת 1990, תורתו ממשיכה להכות גלים, ולהגיע למחפשים בני כל הגילים כמעט בכל ארץ בעולם.



ניתן לרכוש את הספר אינטואיציה ידיעה שמעבר להיגיון ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת אושו:

Blacknet.co.il  בניית אתרים