04-9981519 | 051-2707950

מדעי החברה | פסיכולוגיה

המוח הגמיש / נורמן דוידג

מתרגם: חנה עמית
מספר קטלוגי: 001005399304

מחיר: 92 ₪     מחיר אובוק: 82.8 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

מי מאיתנו לא היה רוצה להעלות
את מנת המשכל שלו, או לשפר
את כושר הזיכרון שלו? 

המוח הגמיש מציע לנו להסתכל על מוחנו באופן שונה מזה שהורגלנו בו, כעל איבר דינמי שמסוגל להשתנות. בספר מובא מבחר סיפורים מחזית חקר המוח, המערערים על התפיסה המסורתית שלפיה מוח האדם אינו ניתן לשינוי. המחבר מספר על אנשים שמוחם הצליח "לתקן" את עצמו - ללמוד לראות למרות העיוורון, לתקן ליקויי למידה, להעלות את רמת המשכל, להתגבר על כאבי פנטום, לטפל בהפרעות אובססיביות.
נורמן דוידג´, פסיכיאטר וכתב מדעי עטור פרסים, סוקר מחקרים המוכיחים כי לחשיבה חיובית יש כוח לשנות את גופנו ואת חיינו. והוא מתאר כיצד חלקים של המוח "לומדים" למלא את מקומם של חלקים שנפגעו ובוחן את האופן שבו התרבות מעצבת את המוח. הוא מציג באור חדש ומפתיע את היכולת האנושית להשתנות ואת הקשר המסקרן בין גוף לנפש.

נורמן דוידג´ הוא פסיכיאטר, פסיכואנליטיקן, חוקר ומשורר. מרצה באוניברסיטת קולומביה ובחוג לפסיכיאטריה באוניברסיטת טורנטו.

"עד לפני כמה עשרות שנים הניחו המדענים שרוב הנזקים הנגרמים מפגיעה מוחית אינם ניתנים לתיקון. ד"ר דוידג´, פסיכיאטר וחוקר נודע, נדהם מהמהפך שראה בקרב מטופליו שלו, שעמד בסתירה גמורה להשקפה זו. ספרו הוא תיאור מופלא ואופטימי של יכולת ההסתגלות האינסופית של מוח האדם."
-אוליבר זקס על המוח הגמיש

ניתן לרכוש את הספר המוח הגמיש ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת נורמן דוידג:

Blacknet.co.il  בניית אתרים