04-9981519 | 051-2707950

מדעי החברה | פסיכולוגיה

אדם נפגש עם עצמו / אליהו רוזנהיים

מספר קטלוגי: 004000100111

מחיר: 89 ₪     מחיר אובוק: 80.1 ₪

הספר אזל ממלאי ולא זמין יותר

הפסיכותרפיה היא דרמה, אך אין בה מסתורין. מתחוללים בה תהליכים שהם חלק בלתי נפרד מהחיים, אלא שבמהלכה הם מתגלים, מודגשים ומוארים בבהירות ובמיקוד חזקים יותר מאשר בחיי היומיום.
הפסיכותרפיה לומדת מן המצוקה הנפשית של האדם על צרכיה האמיתיים של הנפש ועל דרכים לסיפוקם, העשויות להיות יעילות מאלה שננקטו על־ידי האדם בכוחות עצמו. 
בספר זה נעשה ניסיון לסרטט את קווי היסוד של החוויה הפסיכותרפויטית על־פי מטרות היסוד של הטיפול הנפשי וההתנסות החווייתית של המטופל הכרוכה בהגשמתן.
בתור שכזה נועד הספר לשלושה מעגלי קוראים: לעוסקים במקצועות הסיוע הנפשי ותלמידיהם, למסתייעים בטיפול נפשי או למתעתדים להתנסות בו, ולמי שסקרנותם ביחס לנפש האדם מעוררת בהם את הרצון להכיר את העשייה הטיפולית. הספר נמנע ככל האפשר משימוש במונחים מקצועיים ומתמקד בתיאור הממדים החווייתיים של הפסיכותרפיה כהתנסות אישית ובין־אישית חיה ורוטטת.
 
אליהו רוזנהיים הוא פרופסור־חבר לפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר־אילן ומדריך בחוג לפסיכותרפיה של בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל־אביב.

ניתן לרכוש את הספר אדם נפגש עם עצמו ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת אליהו רוזנהיים:

Blacknet.co.il  בניית אתרים