04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות מקור

חנות הספרים הרדופה מס 7 / כריסטופר מורלי

שנת הוצאה: 2013
כריכה רכה
מספר קטלוגי: 200806

מחיר: 50 ₪     מחיר אובוק: 45 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

כשפרנסוס על גלגלים יצא לאור, קהל הקוראים אהב אותו כל כך עד שכריסטופר מורלי מיד התיישב לכתוב את המשכו. בחנות הספרים הרדופה, רוג’ר והלן מיפלין הגיעו ליעדם בברוקלין, הניחו את הגלגלים ופתחו את “פרנסוס בבית”: חנות ספרים יד-שנייה קטנה ומאובקת, שמותר לעשן בה ושטמונים בה אוצרות ספרותיים סודיים. ואולם, ההרפתקאות לא נגמרו; בעידן שבו הקולנוע מתחיל לשבות את לב הציבור, מורלי שוב מצליח להוכיח שלא רק שהספרות לא מתה, היא חיה ובועטת.

חנות הספרים הרדופה נכתב מיד אחרי סוף מלחמת העולם הראשונה, ומורלי, איש עולם, ביבליופיל ופציפיסט גדול, מביט על השבר שזו הביאה על העולם מנקודת מבט של הסיפרות, ובכתיבתו הפשוטה והמחכומת, הוא שוב שואל מי מביט על מ: החיים על הספרות או להיפך.

בתוך רצף סיפרותי עשיר ורב ערך, מורלי כהרגלו, כותב במיומנות ובשמחה, באהבה ובנדיבות, כששום מילה שלו אינה מיותרת, לאחד האדם בלא הבדלי מעמד. היכונו להרפתקאה בלתי צפויה נוספת עם אדום הזקן מברוקלין.

ניתן לרכוש את הספר חנות הספרים הרדופה מס 7 ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת כריסטופר מורלי:

Blacknet.co.il  בניית אתרים