04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות מקור

סודו של רומינה לוקאס / ארקולה ליסרדי

מתרגם: סוניה ברשילון
שנת הוצאה: 2015
מספר קטלוגי: 200818

מחיר: 50 ₪     מחיר אובוק: 45 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

כתיבתו המזוקקת והנועזת של ארקולה ליסרדי נוחתת שוב בידי הקורא העברי, בפרק נוסף מתוך שלישיית רומנים הקצרים על חוסר נאמנות. סודותיה של רומינה לוקאס הוא מעין סיפור בלשי ביתי, בעל מנות גדושות של דמיון וארוטיקה; רומן שלובש צורה של מותחן כדי לדון בשאלות על מקור התשוקה, הפעם בדמות הנגדת ארוס ותָנַטוס.

הכול מתחיל ברגע גורלי האורך שלושים שניות: שני מבטים מצטלבים באקראי — מבט של הולך רגל עירוני אנונימי ומבט של נהגת שחולפת על פניו. הרגע הזה הוא נקודת המגוז — סצנה קטנה שדי בה לליסרדי לנצח על תזמורת של תנועה בעיר, יחסים בבית, אובססיה ותשוקה. כהרגלו פושט מעליו ליסרדי את הקונבנציות המקובלות, את האיפוק והביישנות — וקופץ מיד ועמוק לתוך הרפתקה ספרותית חיונית. אנו מזמינים אתכם לצלילה נוספת אל המיניות החשופה של בני אדם רגילים, המפוסלת בעטו של אמן שהוא תופעה ייחודית בספרות העכשווית.

“הספר שטוף ארוטיקה נטולת דעות קדומות, המלווה בשמחה חיונית ואף בהומור סרקסטי, ואנו נעשים מציצנים, שותפים לסודותיה המיניים של אישה, ולאובססיה של גבר לעברה של אישה זרה.”
מרטין גוטיארז

“בספר הנוכחי משתמש ליסרדי בכתיבתו האלגנטית לעילא, היבשה, הפשוטה, התמציתית, כדי לכוון את תשומת הלב אל הדיאלוג בין ארוטיקה (ופורנוגרפיה) וסוגות ספרותיות; במקרה הזה למותחן הבלשי.”
נורה ריוואס

ניתן לרכוש את הספר סודו של רומינה לוקאס ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת ארקולה ליסרדי:

Blacknet.co.il  בניית אתרים