04-9981519 | 051-2707950

העידן החדש ומיסטיקה | מודעות עצמית

הספירלה למצוא את השקט והתשובות שבך / תמר חיה דגים

שנת הוצאה: 2015
כריכה רכה
מספר קטלוגי: 200502

מחיר: 87 ₪     מחיר אובוק: 78.3 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

שמי תמי דגים ואני עוזרת לאנשים שסובלים ממצבי רוח משתנים לנהל את מצבי הרוח שלהם ולהגיע ליציבות רגשית, לתפקד מתוך שמחה ושלמות פנימית.

בעידן החיים המודרניים מרבית האנשים נמצאים תחת לחץ אינסופי, מתרוצצים בין הבית לעבודה, אין להם רגע פנוי לעצמם, וזה בא לידי ביטוי במצבי רוח קשים, לעתים אפילו דכאון.

לתחום טיפול במצבי רוח הגעתי מתוך הניסיון הכואב שלי, לאחר שעברתי תקופות קשות ומכיוון שאני עוסקת בטיפול, חקרתי את התהליכים שעברתי וחיפשתי שיטה שתעזור לי לצאת ממצבי הרוח הנמוכים.

מתוך התהליכים האלה הצלחתי לטפל בעצמי ולצאת ממצב הרוח ממנו סבלתי, חזרתי לתפקוד מלא ופיתחתי שיטת טיפול שנקראת שיטת הספירלה לטיפול במצבי רוח.

באמצעות השיטה הזו אני מטפלת באנשים שסובלים ממצבי רוח נמוכים או קשים שמנטרלים אותם מהיכולת לתפקד ביום יום. אני מודה על היכולת והזכות שיש לי לעזור להם והתוצאות נפלאות. אנשים מודים לי שהחזרתי להם את תחושת השליטה בחיים ואת החיבור לשמחה ולאהבה.

יש כמה שיטות שמציעות פתרונות מגוונים לטיפול במצבי רוח נמוכים אבל באמצעות השיטה שאני פיתחתי האדם יכול לצאת ממצב כזה בקלות יחסית, תוך שימוש בכלים מעשיים שהוא מקבל, פשוטים ליישום, ללא צורך בתרופות ומבלי להיכנס לטיפול ארוך טווח – אפשר להשיג תוצאות ולשנות את התדר מתדר נמוך לתדר שמח במהירות.

שיטת הספירלה מושתתת על התבוננות פנימית ומהיכולת לקבל תשובות מהאני הפנימי שלנו בגילאים שונים ובמצבים שונים של עצמנו בדרך מדיטטיבית. זה נכון להתחיל מיד, אין סיבה לחכות ולהמשיך לסבול, זה אפשרי לכל אחד.



ניתן לרכוש את הספר הספירלה למצוא את השקט והתשובות שבך ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת תמר חיה דגים:

Blacknet.co.il  בניית אתרים