04-9981519 | 051-2707950

הורות ומשפחה | הורות ומשפחה

מדברים גירושים משחק קלפים חוויתי למשפחות בגירושים / דר דרור אורן וערן הדומי

שנת הוצאה: 2018
מספר קטלוגי: 7290101051022

מחיר: 150 ₪     מחיר אובוק: 135 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

´מדברים גירושים´, מזמין את המשתתפים, לעסוק בגירושים שעברו על המשפחה בדרך משחקית וחווייתית. לדבר, לבטא תחושות ומחשבות ולעשות משימות משפחתיות יחדיו. מטרתו של המשחק, לאפשר התייחסות וביטוי אישי של כל אחד ואחת לשינויים שהתרחשו וכאלו שמתרחשים גם כיום במשפחה. המשחק פותח עבור אנשי מקצוע ועבור הורים, לאפשר מצע לביטוי ולתקשורת, על בסיס קשר, הורה ילד או הורה מטפל/ת והוא מאפשר לכם ליצור מרחב בטוח בו ניתן יהיה לדבר בפתיחות על הנושא. 

המשחק מתאים לכל גרוש/ה עם ילד/ה/ים ומתבגרים (מגיל 6) ולמי שעובד עם ילדים ומשפחות בגירושים.

המשחק פותח במסגרת סטודיו IGS על ידי :

ד"ר דרור אורן (PhD) – פסיכולוג קליני וחינוכי מומחה. מדריך מוסמך בחטיבות הקלינית והחינוכית. נהל מרכז טיפולי באוניברסיטה, מטפל, מדריך בקליניקה פרטית ובבתי ספר לפסיכותרפיה, מלמד וכותב. מומחה בעבודה טיפולית עם הורים וילדים. מחבר ´הורות במחשבה שנייה- להיות הורה רגשות, מחשבות ומעשים´ (הוצאת פרדס, 2015) ספר לעוסקים בהורים ובהורות.

ערן הדומי (M.S.W)– עו"ס קליני ופסיכותרפיסט. מטפל בילדים ובהורים. מומחה בטיפול, הדרכות וסדנאות עם הורים וילדים ומרצה על טיפול בילדים ופיתוח חשיבה יצירתית. מייסד ובעלים של סטודיו  - IGS לפיתוח משחקים להורים וילדים. ממציא המשחקים: "תשע דלתות" (2015 ), "מחשבות קטנות"   (2016) ו"מדברים גירושים" במשותף עם ד"ר דרור אורן (2018).



ניתן לרכוש את הספר מדברים גירושים משחק קלפים חוויתי למשפחות בגירושים ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת דר דרור אורן וערן הדומי:

Blacknet.co.il  בניית אתרים