04-9981519 | 051-2707950

בריאות הגוף | בריאות הגוף

חיים, אהבה ובריאות / ברני ס. סיגל

מספר קטלוגי: 001005383068

מחיר: 83 ₪     מחיר אובוק: 74.7 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

ספר חדש מאת ברני סיגל - חיים, אהבה ובריאות - מבהיר כי כל אדם, ועל אחת כמה וכמה מי שחלה במחלה קשה אנושה, צריך להתחיל לחיות, להוליד את עצמו מחדש. תהליך ההבראה הנפשי והרוחני הזה יביא בעקבותיו גם ריפוי פיסי, כתוצר של הלידה מחדש.

 החיים היו פשוטים הרבה יותר אילו נולדנו עם ספר הנחיות שהיה מורה לנו כיצד חיים. אך במציאות אין ספר כזה. ובעצם על כל אחד מאיתנו לכתוב אותו בעצמו ולמצוא את דרכו שלו בחיים. באמצעות חיים, אהבה ובריאות מסייע לנו ברני סיגל במשימה הקשה הזו ומכריח אותנו לחשוב כיצד ממצים את המירב בחיינו. הדבר נחוץ לכל אחד מאיתנו, וחיוני שבעתיים למי שחולים במחלה קשה.
סיגל, המסתמך על ניסיונו העצום, משיב על שאלות שקוראיו והפציינטים שלו נוהגים לשאול: כיצד מתמודדים עם הפחד ממחלה חוזרת ונשנית, עם הצורך לבקש עזרה, עם כעס ועם כאב? כיצד נפתחים? כיצד מתמודדים עם דימוי עצמי הרסני? כיצד מבינים את התרומה שבתקווה ושבאהבה שאינה תלויה בדבר? בקיצור, הוא מלמד אותנו כיצד חיים. אומנם הספר מיועד בראש ובראשונה לחולים ולבני משפחותיהם, אך איננו צריכים להיות חולים כדי ללמוד להעריך אותו. החיים קשים דיים, וכולנו יכולים להיעזר בספר.
 
בספרו הראשון של ברני סיגל - אהבה, רפואה וניסים - שהיה לאחד מגדולי רבי המכר של השנים האחרונות, הוא מתאר כיצד חולים עשויים להחלים בשיטת ההבראה שעיקרה חיזוק כוח הריפוי העצמי, הבנת המכלול של גוף-נפש וניצול המחלה לבחינה עצמית של החיים. בספר החדש שלפנינו - חיים, אהבה ובריאות - הוא מפתח את גישתו ומראה לנו כיצד נוכל להביט אל תוכנו, להאזין לעצמנו, לשאוב כוח מפנימיותנו ולהתמודד עם קשיי החיים ועם מחלות בדרך בריאה.
 
ד"ר ברני ס. סיגל שימש עד לא מכבר מנתח בניו-הייבן ומורה באוניברסיטת ייל. ב-1978 הקים את אגודת חסי"ד (חולי סרטן יוצאי דופן) - מסגרת ייחודית לטיפול בחולי סרטן, המתבססת על תפיסתו של סיגל ששינוי גישתו של החולה למחלה ולחיים יחיש את תהליך ההבראה העצמית. על בסיס ניסיונו זה כתב את אהבה, רפואה וניסים (ראה אור בעברית בהוצאת כתר). כיום עוסק ברני סיגל בחינוך להומניזציה של הליכי הטיפול הרפואי ומנהל קבוצות לימוד והכשרה בעולם כולו.


ניתן לרכוש את הספר חיים, אהבה ובריאות ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת ברני ס. סיגל:

Blacknet.co.il  בניית אתרים