04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות תרגום

הטבלה המחזורית / פרימו לוי

כריכה רכה
מספר קטלוגי: 003100034654

מחיר: 82 ₪     מחיר אובוק: 73.8 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

``ספר יוצא-דופן ומקסים... של אחד הסופרים הכי חשובים והכי מחוננים של זמננו.`` (איטאלו קאלווינו)

``תמיד אנו מחפשים את הספר הבא שחובה לקרוא. אחרי כמה עמודים (של `הטבלה המחזורית`) שיקעתי את עצמי בספר, מתענג ואסיר-תודה... כי מה שהוא מכיל מהותי וטהור באופן נפלא...`` (סול בלו)

`הטבלה המחזורית` - ספר מרשים, שופע רגישות, הומור והבנה אנושית - הוא הספר שפילס את דרכו של פרימו לוי אל מרכז התודעה הספרותית.
כמי שהיה מרבית חייו כימאי תעשייתי, כותב פרימו לוי ספר מקורי מאוד. הפותח מחוזות חדשים בפני הספרות. לכאורה זוהי אוטוביוגרפיה, העושה את דרכה בין אניקדוטות פיקנטיות. על הפרק המבעית בחייו - תקופת אאושוויץ שלו, שעליה כתב בספרים אחרים - מדלג לוי בספר זה. מה שנשאר הוא השלבים האחרים של חייו. והמבנה כאילו מלאכותי: כל פרק סובב סביב יסוד כימי מטבלת היסודות של מנדלייב. אבל עד מהרה לא נותר ספק שאין בספר אפילו שמץ מלאכותיות. והקריאה מרתקת לא רק בגלל כישרון הסיפור הסוחף של המחבר. לוי אורג את מאורעות חייו בקפדנות פלוברית למארג ספרותי מתוחכם, ועל כן מוצדק לראות בספר רומאן.
תקופת אאושוויץ ה``חסרה`` בספר - קו פרשת המים החוצה את חייו של לוי - קיימת בו קיום סמוי למלוא אורכו, לפני ואחרי; ומקצוע הכימיה הוא אך ``גירסה נמרצת יותר של מקצוע החיים``.


ניתן לרכוש את הספר הטבלה המחזורית ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת פרימו לוי:

Blacknet.co.il  בניית אתרים