04-9981519 | 051-2707950

עיון | ביוגרפיות

צרציל / גון לוקץ

מספר קטלוגי: 004000107998

מחיר: 74 ₪     מחיר אובוק: 66.6 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

בתחילת המאה העשרים ואחת נמצא המוניטין של צ´רצ´יל בשיאו. חלפו קרוב לארבעים שנה מאז מותו, וכחמישים שנה מאז הסתיימה הקריירה הציבורית שלו, ועדיין הוא מתנשא כענק לעומת האישים הרבים שהופיעו אחריו על בימות המדיניות העולמית.
צ´רצ´יל: איש חזון. מדינאי. היסטוריון. מתמקד בצ´רצ´יל האיש והמדינאי הרואה את הנולד; אין זו ביוגרפיה אלא דיוקן מזהיר, מרוכז ומדויק, של אחד מענקי המאה העשרים, הנפרס בכישרון עילאי.
כל פרט בספר מסרטט את דמותו של צ´רצ´יל בשיא כוחו, ומתמקד בתיאור חי של מהלכיו עזי התושייה בזירה העולמית ובפריסת יחסיו עם סטלין, רוזוולט, אייזנהאואר ועם מנהיגי עולם אחרים. לוקץ´ בוחן את יכולתו של צ´רצ´יל לחזות את מלחמת העולם השנייה ואת המלחמה הקרה. הוא מעריך את שיעור קומתו של צ´רצ´יל כהיסטוריון המסתכל לאחור על הסכסוכים שהוא עצמו נטל בהם חלק חשוב כל כך, ובוחן את ההערכות המנוגדות עליו בעיני מבקרים ומעריצים כאחד. הפרק האחרון מעלה זכרונות עזים ומרגשים מהלווייתו של צ´רצ´יל ב1965־, ומובאת בו הערכה מסכמת של מקומו של צ´רצ´יל בהיסטוריה מבעד לעיניהם של האישים השונים שבאו לחלוק לו כבוד אחרון.
 
ג´ון לוקץ´, שבילה שנים ארוכות בחקר דמותו המורכבת ומדיניותו של וינסטון צ´רצ´יל, הוא היסטוריון של אירופה בת זמננו, שנמלט ממולדתו הונגריה בתחילת המלחמה הקרה והיה מרצה להיסטוריה במכללת צ´סטנאט היל בפילדלפיה עד לפרישתו לגמלאות. הוא מרצה אורח באוניברסיטאות רבות. כתב יותר מעשרים ספרים, אחדים מהם על צ´רצ´יל. זכה במספר רב של פרסים וציונים לשבח אקדמיים.

ניתן לרכוש את הספר צרציל ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת גון לוקץ:

Blacknet.co.il  בניית אתרים