04-9981519 | 051-2707950

ילדים ונוער | בדיחות וחידות

הנסיך הקטן / אנטואן דה סנט

מספר קטלוגי: 003200112627

מחיר: 74 ₪     מחיר אובוק: 66.6 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

"הנסיך הקטן" (בצרפתיתLe Petit Prince,‏ 1943) הוא ספרו המפורסם ביותר של הסופר הצרפתי אנטואן דה סנט-אכזופרי, שכתב אותו, ככל הנראה, בעת שהותו במלון בניו יורק.

בעודו כתוב ומאויר כספר ילדים, ב"נסיך הקטן" באים לידי ביטוי מספר רעיונות מעמיקים בנוגע לחיים ולאהבה, המעוררים תהיה אם אמנם הוא כזה. ההקדשה: "לליאון ורת, כשהיה ילד קטן", מרמזת לכך שהספר מכוון לזיכרון הילדות הנוסטלגי של הקוראים המבוגרים, ולא דווקא לילדים.

על כן, אם תגיד להם [המבוגרים]: "ההוכחה שהנסיך הקטן היה קיָם באמת היא שהוא היה מקסים, שצחק ושרצה כבשה. מי שרוצה כבשה, סימן שהוא קיָם," ימשכו בכתפים ויתיחסו אליך כאל ילד קטן!

– תרגום אילנה המרמן, הוצאת עם עובד, 1993, עמוד 16

העלילה סובבת סביב התרחשות דמיונית, בה מוצא עצמו המספר, סנט-אכזופרי, תקוע במדבר סהרה לאחר תקלה מכנית במטוסו (ואמנם, סנט-אכזופרי היה טייס בחייו, ונחת נחיתת חירום במדבר סהרה, בהמשך מצא את מותו כשמטוסו נפל במלחמת העולם השנייה), שם הוא פוגש צעיר משונה - הוא הנסיך הקטן, גיבור הסיפור אליו הוא נקשר במהרה. בשיחותיהם, חושף המחבר את השקפתו על חוסר ההגיון שמפגין המין האנושי לעתים, ועל האמיתות הפשוטות אותן נוטים לשכוח המבוגרים.

האיורים בספר, המתארים את הנסיך הקטן ואת ההתרחשויות העיקריות, הם פרי עטו של המחבר, ומוסיפים נופך ייחודי לספר.



ניתן לרכוש את הספר הנסיך הקטן ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת אנטואן דה סנט:

Blacknet.co.il  בניית אתרים