04-9981519 | 051-2707950

עיון | ביוגרפיות

מרי אנטואנט / סטפן צווייג

מספר קטלוגי: 000300136638

מחיר: 84 ₪     מחיר אובוק: 75.6 ₪

הספר אזל ממלאי ולא זמין יותר

חייה המרתקים והטראגיים של מלכת צרפת מרי אנטואנט הם דוגמה חותכת לתהפוכות הגורל. מן החצר השמרנית והאדוקה של מלכת אוסטריה מריה תרזה אל הפאר של ורסאי ושל ´מקדשה´ הפרטי הקטן של אנטואנט, טריאנון; מהערצת העם וחיי ההוללות השאננים בחצרו של לואי ה-16 אל המצור, הבריחה, ההשפלה, אימת המוות ועד בית-הכלא והגיליוטינה. סטפן צווייג שריתק את הקוראים בסידרת הביוגרפיות שכתב, מנפה ביד מיומנת את המקורות ההיסטוריים האותנטיים מן האידיאליזציה של המלוכנים מחד גיסא ומן המפלצתיות שייחסו למלכה הרפובליקנים מאידך גיסא. המחבר מחייה את תיאור הנערה שנשלחה למלוך לצידו של המלך הצעיר, הקר, המגושם, חובב הציד והאכילה; הוא מתאר את הקושי האדיר של הסתגלות לעם זר, ללשון זרה, למנהגי החצר הקשוחים ואת הדרמה המדאיבה של חדר המיטות. צווייג גם מצייר ביד אמן את תככי החצר ואת מאבקיה של מרי אנטואנט בכמה מן האישים המרכזיים בממלכה.

חייה של מרי אנטואנט נפגשו בצומת אירועים היסטורי – המהפכה הצרפתית, אשר שינתה את פני אירופה. כשהתהפך הגלגל – והמלכה שהסתגלה לחיי פאר, פזרנות ושעשועים שאין משלם, נאלצה לעמוד למשפט והושלכה לכלא, בנה הקטן נלקח ממנה ובעלה המלך הוצא להורג – נתעוררו בה כוחות-נפש רדומים והביאו אותה אל החשיבה, ההתבוננות ואפילו אל האהבה הגדולה של חייה.

ניתן לרכוש את הספר מרי אנטואנט ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת סטפן צווייג:

Blacknet.co.il  בניית אתרים