04-9981519 | 051-2707950

שירה | שירה קבצים

שרשרת זהב / נירה הראל

מספר קטלוגי: 067400000320

מחיר: 98 ₪     מחיר אובוק: 88.2 ₪

הספר אזל ממלאי ולא זמין יותר

שרשרת זהב מאגד את השירים היפים והחשובים ביותר שנכתבו לילדים בשפה העברית מאז ומעולם. שירים נבחרים אלה, המרכיבים את הקאנון התרבותי ההכרחי לכל ילד וילדה בישראל, נבחרו בידי הסופרת והעורכת נירה הראל, שאף הוסיפה לספר הקדמה, ואוירו בידי בתיה קולטון, המאיירת עטורת הפרסים, שמציגה כאן איורים שהם עצמם בגדר קלאסיקה בהתהוות. (מהכתוב על גבי כריכת הספר)
הציטוט שהבאתי אמנם נראה יומרני. מדובר בשירים פשוטים, שבעיני התאור הבומבסטי עושה להם עוול. בדבר האיורים אני מסכימה. מה גם שבספר אין ולו שיר אחד של יהודה עמיחי שספרו "הזנב השמן של הנומה" הוא אבן תרבות חשובה מאוד בעיני וקצת קשה לי לקחת ברצינות מישהו שטוען שאיגד את השירים היפים והחשובים ביותר שנכתבו לילדים בשפה העברית מאז ומעולם ולא הצליח להכליל בתוכם ולו שיר אחד שלו לרפואה.
אני בוחרת לא להתייחס ל"תקציר" כחלק מהספר בבואי לדרג אותו.
ספרי שירים לילדים יש לא מעט. מה שמיחד את הספר הזה הוא קודם כל הפורמט המהודר שלו. זהו הידור שקט וסולידי. דפים עבים ומשובחים, איורים מסוגננים ומעודנים, עימוד נפלא. הכל כמעט אריסטוקרטי. ניכרת מחשבה בכל פרט ופרט בספר.
מה שמיחד את הספר ביותר הוא חלקו האחרון "על המשוררים" מי הם ואיך הם נראים - 
פרטים על המשוררים לפי סדר הופעתם בספר. 
זוהי תוספת מבורכת המכבדת את היוצרים שיצירתם מופיעה בספר.


ניתן לרכוש את הספר שרשרת זהב ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת נירה הראל:

Blacknet.co.il  בניית אתרים