04-9981519 | 051-2707950

העידן החדש ומיסטיקה | מודעות עצמית

התעוררות הילד האלוהי / ריק פיליפס

מספר קטלוגי: 043700010108

מחיר: 84 ₪     מחיר אובוק: 75.6 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

התעוררות הילד האלהי - ריפוי הגוף הרגשי 
ריק פיליפס

טיפול אנרגטי, רפואה משלימה. "התעוררות הילד האלוהי" מציע גישה מרתקת לצמיחה אישית - תוך שימת דגש על ריפוי הלב. הספר דן בריפוי נושאים קארמטיים וההיצמדויות העמוקות ביותר שלנו המוטבעים בגוף הרגשי, אותם יצרנו במהלך התפתחותנו, ואשר מעכבים אותנו מלבטא את העצמי האמיתי ולהגשים את תכליתנו הגבוהה בחיים אלה. הריפוי נעזר בילד האלוהי, היבט של העצמי הגבוה, העוקף את הגוף השכלי, הנוכח במודעות חסרת זמן, נטול שפיטה ואשמה, מכוון להנאה צרופה ושואף להתרחב תמיד. תהליך הריפוי מביא אותנו להתבונן עמוק בתוך התת-מודע ולפגוש את נושאינו הקרמטיים. כאשר אנו הולכים ומעמיקים בתהליך זה, אנו נוגעים ברובד העדין והפנימי ביותר: זיכרון חוויית הפרידה - מהאם, מהאלוהים, מהאחד... ובשפיטה הנובעת מאותו הפירוד. הריפוי שמתרחש ברמה זו ממיס באופן אנרגטי את הקשר הקארמטי, את השפיטה והאשמה, מאפשר לשחרר טראומות והטבעות מהעבר ולחוות אהבה ללא תנאי.

"שיטת דווה" שפותחה על-ידי ריק פיליפס ועמיתיו שואבת מהיסודות של פסיכולוגיה טרנספרסונלית, ביו-אנרגיה ותפישה חדשנית של ריפוי האנרגטי. בנוסף לסיפורי החלמה מרגשים, המהווים הדגמה לטיפולים ב"מכון דווה", הוא חולק עמנודיון מעמיק בנושאים מטאפיזיים הקשורים לריפוי, בטבענו הרב-ממדי, והנחיה בצמיחה רוחנית. הספר כולל מדיטציות מונחות: אור לבן ו-התמרה.

זהו ספר נפלא העוזר לנו להכיר את פוטנציאל הריפוי וההתמרה שבתוכנו. מומלץ במיוחד לעוסקים בפסיכולוגיה, למטפלים באמצעות אנרגיה, ולכל מי ששואף להכיר את עצמו.

הוצאת מרקם, 164 עמודים



ניתן לרכוש את הספר התעוררות הילד האלוהי ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת ריק פיליפס:

Blacknet.co.il  בניית אתרים