04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות תרגום

לאהוב את פרנק / ננסי הוראן

מספר קטלוגי: 002000518837

מחיר: 88 ₪     מחיר אובוק: 79.2 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

כאשר נפגשו לראשונה, בתחילתה של המאה הקודמת, הוא היה אדריכל שנוי במחלוקת ששמו כבר הלך לפניו והיא אישה נשואה ואֵם. הוא, פרנק לויד רייט, יהפוך לאחד האדריכלים האמריקאים הבולטים והמשפיעים של המאה העשרים. היא, מֵיימָה בורתוויק צ´ייני, תגלה שלאהוב את פרנק זו סחרחרת המובילה לפסגות של אמת ויופי, לצד תהומות של צער וכאב.

פרשיית האהבים הסוחפת של רייט וצ´ייני הציתה שערורייה אשר לוותה בגינוי חברתי והסעירה את עיתוני שיקגו. אולם גם כאשר סביבתה הפוריטאנית העמידה בפניה בחירות מייסרות, בין תפקידיה כאם לבין מימושה העצמי כאישה וכפמיניסטית, מיימה צ´ייני לא ויתרה על הזכות לחיות את חייה במלואם. בעת שפרנק לויד רייט נאבק להטביע את חותמו הייחודי בנוף האדריכלות המודרנית, היא נשארה לצידו בטלייסין, הנחלה המפורסמת שבנה, שבה ידעו שניהם טלטלות כמו גם ימים של אושר, שסופם טרגדיה נוראית.

 

מתוך העדויות ההיסטוריות, בקפדנות ובפיוטיות, ננסי הוראן רוקמת עור וגידים לסיפור אמיתי ומקימה לתחייה את סיפורה של תקופה, סיפורו של חזון, וסיפורם של שני אנשים אשר דבקו באהבה והיו מוכנים לשלם את מחירה.

 

ננסי הוראן, עיתונאית אמריקאית, התגוררה בעבר באוק פארק, שיקגו, הפרוור שפרנק לויד רייט חי ויצר בו.



ניתן לרכוש את הספר לאהוב את פרנק ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת ננסי הוראן:

Blacknet.co.il  בניית אתרים