04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות תרגום

בודהה סיפור של הארה / דיפאק צופרה

מספר קטלוגי: 002000518981

מחיר: 78 ₪     מחיר אובוק: 70.2 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

בודהה, שהיה פעם אדם בשם סידהרתא, מזוהה כיום כסמל השלווה והשלום, אבל סיפור חייו רצוף פרשיות סוערות ומרתקות, המשלבות אהבה ומין, רצח ואובדן, מאבק וכניעה. בודהה שובה את הלב ומעורר השראה במסעו מהקרקע המוצקה של העולם הגשמי אל פסגת העולם הרוחני, ומקרב אותנו בסופו של דבר להבנת טבעם האמיתי של החיים ושל העצמי.

סידהרתא, גבר צעיר, יורש העצר, לכוד בממלכתו של אביו ועורג אל העולם שבחוץ. אחרי שהקרובים אליו ביותר בוגדים בו נוטש סידהרתא את הארמון ואת התואר נסיך. הוא יוצא לבדו, עומד במפגש פנים אל פנים עם השדים הפנימיים שלו, ונעשה לנזיר נודד. הוא גוזר על עצמו צום רוחני המביא אותו אל סִפּוֹ של המוות, עד שלבסוף מכיר סידהרתא בכך שבכוח הרצון בלבד לא יגיע לשליטה בגופו ובתודעתו, והוא משתמש בכאבו הפיזי כדי להגיע אל ההארה. הוא הבודהה.

דיפאק צ´ופרה הוא המנהיג הבולט כיום בעולם המערבי בתחום הפילוסופיה המזרחית ומחברם של רבי־מכר רבים, בהם: ´כוחם של צירופי מקרים´,
´הדרך לבריאות מושלמת´, ´ההצלחה בשבעה חוקים רוחניים´ ו´ספר הסודות´ שיצאו לאור בהוצאת מודן.
הספר "בודהה" כולל מדריך מעשי לבודהיזם.
בקרו את המחבר באתר האינטרנט, www.chopra.com

"בודהה היה בן תמותה, כמוני וכמוכם, אבל זכה להארה והועלה לדרגת בן אלמוות. הנס טמון בזה שהגיע לכך מתוך שהלך אחר לבו, לב אנושי, כמו שלכם ושלי,
פגיע בדיוק כמו שלנו."
(מתוך "הערת המחבר")


ניתן לרכוש את הספר בודהה סיפור של הארה ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת דיפאק צופרה:

Blacknet.co.il  בניית אתרים