04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות תרגום

משחקים מקודשים / ויקראם צאנדרה

מתרגם: בועז וייס
שנת הוצאה: 2008
כריכה רכה
מספר קטלוגי: 002000519353

מחיר: 98 ₪     מחיר אובוק: 88.2 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

בהשראת הרומנים הגדולים של המאה ה-19, ספרי מסתורין, הקולנוע ההודי, חייו של המחבר, ותחקיר מעמיק על חיי הרחוב של מומבאי, משחקים מקודשים הוא סיפור מופלא, שמהדהד מתוכו עומק רגשי ואינטליגנטי של מיטב הספרות.

סארטג´ סינג, אחד הסיקים הבודדים במשטרת מומבאי, רגיל לכך שמזהים אותו על פי זקנו והטורבן שלראשו. אבל "הסיקי של משי" עבר כבר את גיל ארבעים, נישואיו הסתיימו וגם לקריירה שלו לא צפוי עתיד מזהיר. כאשר הוא מקבל רמז מאלמוני על מקום מחבואו של הבוס האגדי גאנש גאיטונד, הוא נחוש בדעתו שהוא יהיה זה שיקבל את הפרס.

ויקראם צ´נדרה, שזכה בפרסים רבים וספריו תורגמו לשפות רבות, הקדיש שבע שנים לכתיבת "משחקים מקודשים". זהו סיפור אפי עשיר, המוליך את הקורא לעומק חייו של מפקח סארטג´ סינג ולעולמו האכזרי של גאנש גאיטונד, הגנגסטר המבוקש ביותר בהודו.

"בספר הזה יש הכול... רומן מתח המשלב גם מבט אנטומי על הודו." (האובזרבר)

"מבט קליידסקופי של עיר אדירה, נוצצת ומזוהמת, אנרגטית, צפופה להחריד, מונחית על ידי כוחות עצומים של שאפתנות, ייאוש ותאוות בצע... רומן שאפתני, אנרגטי עד סחרחורת." (סאנדיי טיימס)


ניתן לרכוש את הספר משחקים מקודשים ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת ויקראם צאנדרה:

Blacknet.co.il  בניית אתרים