04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות תרגום

רכות של זאבים / סטף פני

מספר קטלוגי: 036200035726

מחיר: 88 ₪     מחיר אובוק: 79.2 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

קנדה, 1867. בהתיישבות הנידחת בדאב ריוור, בעיצומו של החורף המכה בה ללא רחמים, מתחולל רצח ברוטלי. גברת רוס מוצאת את גופת שכנה, סוחר וצייד צרפתי בודד שגרונו שוסף במקצועיות. האלימות פותחת פצעים ישנים, מציתה יצרים חבויים, חושפת סודות מן העבר ומן ההווה: היעלמותן של שתי נערות בנות המקום שנים רבות לפני כן, אהבות אסורות ותעלומת גילויה של תרבות אינדיאנית עלומה.

בעקבות הרצח רובצת על העיירה עננה של חשד. גברת רוס, אשה אמיצה, חכמה, חדת הבחנה, גלמודה בעומק ליבה, שמספרת לנו בקולה כמה מפרקי הסיפור, יוצאת למסע של חייה כדי למצוא את בנה החשוד, נער בן שבע-עשרה, שנעלם מיד לאחר הרצח. אחריה יוצאות אל מרחבי השלג הלבן קבוצות שונות של אנשים, לכל אחת מרדף משלה וסיבות משלה; בתוך כך נרקמת מרקחת של הרפתקאות, שהולכת ופושטת בערבות הפרא וסוחפת אל תוכה עוד ועוד מתושבי האזור: אינדיאנים ילידים, מתיישבים שבאו מאנגליה, סקוטלנד, אירלנד, נורווגיה וצרפת, בני תערובת, חלקם מבקשים לפענח את הפשע, חלקם נוכלים המשתוקקים לנצל את המצב לצורכיהם.

רכות של זאבים - רומן מתח ומסתורין? סיפור אהבה? ספר הרפתקאות? "מערבון" קלאסי? ואולי כולם גם יחד ואפילו עוד? - זיכה את המחברת בשבחי הביקורות ובתואר ספר השנה של פרס "קוסטה" לשנת 2006, אחד מהיוקרתיים בפרסים הספרותיים בבריטניה והוותיק שבהם. הספר, שתורגם לכמה שפות, היה לרב מכר בינלאומי.


ניתן לרכוש את הספר רכות של זאבים ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת סטף פני:

Blacknet.co.il  בניית אתרים