04-9981519 | 051-2707950

ספרות | ספרות תרגום

שופט תחת אזהרה / גיימס פטרסון

מספר קטלוגי: 002000519537

מחיר: 88 ₪     מחיר אובוק: 79.2 ₪


זמן אספקה 7-10 ימים

דומיניק קוולו, "החשמלאי", הוא מאפיונר מהסוג הישן שחי לו בניו–ג´רסי. אין לו אלוהים ואין לו אידיאולוגיה. הוא לא מבטיח לאיש גאולה או גן עדן, הוא רק מהלך אימים על כל הסובב אותו, סוחט סכומי כסף אדירים מאזרחים תמימים באמצעות איומים ומעשי הונאה ואינו מהסס לרמוס ולחסל את כל מי שנקרה בדרכו. נוסף על כך, בעולם של מידע זמין וגבולות פתוחים יכול קוולו לרתום לשירותיו, תמורת תשלום נכבד, את הרוצחים ומומחי החבלה המקצועיים והמיומנים ביותר בעולם.
לאחר שנים של מעקב ואיסוף ראיות והוכחות מצליח ניקולס פליסנטה, ראש היחידה ללוחמה בפשע המאורגן של האף–בי–איי, לבסס תיק מוצק נגד קוולו.
ואולם, כל ניסיון למצות את הדין עם קוולו ולשימו מאחורי סורג ובריח עולה בתוהו, כי פעם אחר פעם נקטעים הליכי המשפט בעזרת "חייליו" הנאמנים של הנאשם.
המושבעים והשופטים רועדים מפחד במשפט הזה. גם אנדי דגראס, אם חד–הורית שרוצה להיות שחקנית, מנסה לחמוק מהחובה להיות מושבעת בנימוק שהדבר היחיד שהיא יודעת על המאפיה הוא מה שראתה בסדרה "הסופרנוס" - אך ללא הועיל.

שופט תחת אזהרה הוא מותחן מהמם פרי עטו של "אחד הסופרים בעלי ההשפעה הרבה ביותר באמריקה", כדברי ה´ניו יורק טיימס´.

ג´יימס פטרסון כתב 36 ספרים, בהם ´מרי מרי´ שראה אור בעברית במודן.
אנדרו גרוס חי בניו–יורק.


ניתן לרכוש את הספר שופט תחת אזהרה ישירות באתר באמצעות הוספתו אל סל הקניות - הקניה באתר מאובטחת ובטוחה. לחילופין ניתן להתקשר אל החנות ולבצע רכישה טלפונית.



ספרים נוספים מאת גיימס פטרסון:

Blacknet.co.il  בניית אתרים